top of page

Handels betingelser

TrygtFlyt.dk

Disse handelsbetingelser gælder for alle aftaler indgået med TrygtFlyt.dk  (Cph logistik ApS).

Når du booker en flytning eller opbevaringsydelse hos os, accepterer du disse vilkår.


1. Booking og aftaler

  • En aftale er bindende, når vi har bekræftet din booking skriftligt (via e-mail eller system).

  • Kunden er ansvarlig for at give korrekte oplysninger ved booking (adresse, kontaktinfo, mængde af gods m.m.).


2. Betaling

  • Betaling sker enten forud eller senest på flyttedagen, medmindre andet er aftalt skriftligt.

  • Betaling kan ske via bankoverførsel, MobilePay eller faktura (efter aftale).

  • Ved manglende betaling forbeholder vi os retten til at pålægge rykkergebyr og renter jf. renteloven.


3. Aflysning og ændringer

  • Aflyses en flytning mere end 7 dage før den aftalte dato, refunderes hele beløbet (fratrukket evt. administrationsgebyr).

  • Ved aflysning mellem 48 timer og 7 dage før flyttedagen opkræves et gebyr.

  • Ved aflysning mindre end 48 timer før flyttedato returneres ingenting.

  • Ændringer af tidspunkt eller adresse skal meddeles skriftligt senest 48 timer før den aftalte flytning.


4. Udeblivelse

Hvis kunden ikke er til stede på flyttedagen og vi ikke har modtaget besked, betragtes det som en udeblivelse, og betalingen refunderes ikke.


5. Ansvar og forsikring
Vi har branchens bedste forsikring. Mere info her

  • Vi behandler altid dine ejendele med største omhu.

  • Vores ansvar for skader er reguleret af den til enhver tid gældende lovgivning for flytte- og transportydelser.

  • Kunden skal selv sikre, at særligt skrøbelige genstande er korrekt emballeret. Vi kan ikke holdes ansvarlige for mangelfuld indpakning, som kunden selv har stået for.


6. Opbevaring

  • Opbevaring sker på sikre og overvågede faciliteter.

  • Kunden er ansvarlig for, at indleverede effekter ikke indeholder farligt, ulovligt eller brandfarligt materiale.

  • Leje for opbevaring betales månedsvis forud.


7. Force majeure

TrygtFlyt.dk er ikke ansvarlig for forsinkelser eller manglende opfyldelse af en aftale, hvis dette skyldes forhold uden for vores kontrol (fx vejr, sygdom, strejke, tekniske problemer).

​

​

bottom of page